Bijna weekend - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Monique Schilder - WaarBenJij.nu Bijna weekend - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Monique Schilder - WaarBenJij.nu

Bijna weekend

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

05 September 2013 | Spanje, Zaragoza

Nog even een klein verslagje, het zal namelijk wel weer even duren tot dat er een nieuw verslag komt.

We gebruikten namelijk een paar dagen het internet van de buren, maar helaas hadden zij dat door, dus hebben zij het wachtwoord veranderd. Geen internet meer dus :( Alleen op school en we zoeken wat barretjes af om af en toe internet te hebben. Maar een tijdje zonder overleven we ook vast wel.

Vandaag hebben we een rustig dagje gehad, alleen weer de talenschool tot half 3 en daarna konden we, eindelijk, van de zon genieten en rustig thuis relaxen. Ook hebben we alle foto's opgehangen dus nu ziet het er echt heel leuk uit.

Morgen nog een dagje les en na het weekend nog twee dagen. De vrouw die beweerd de toekomst van ons te kunnen voorspellen, zegt ook dat ze een 'heks' is en dat lachje erbij maakt het af. Best eng eigenlijk:p Wel zei ze dat haar man wel handig is met internet, dus wie weet kan zij dat regelen. En anders hopelijk Adri, die komt morgen vroeg in de avond aan :)
Morgenavond gaan we naar een borrel toe waar veel studenten en buddy's zullen zijn, dus dan kunnen we wat mensen gaan ontmoeten, we zijn benieuwd.

Nou, tot later. Jullie heuren het wel weer als er wat beurt!
ciaaaoooo

• 05 September 2013 - 22:55

Hilde:

Ik voorspel voor jullie een leuke leerzame tijd in Zaragoza, alvast een fijn weekend!

Monique

Vanaf 2 september tot begin februari ga ik studeren in Spanje, te Zaragoza. Ik zal hier af en toe een verhaaltje plaatsen, wat ik meemaak en waar ik zoal mee bezig ben, zodat jullie een beetje kunnen lezen wat er allemaal gebeurd in het zonnige España!

Actief sinds 30 Aug. 2013